Shop More Submit  Join Login
About Traditional Art / Hobbyist Member Army Of OneFemale/United States Group :iconadoption-planet: Adoption-Planet
Come and join the family~!
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 170 Deviations 4,451 Comments 4,578 Pageviews

Newest Deviations

I try to do as much art as i can but i am still very busy so i cant do much...




sorry but i just couldn't resist:giggle:

1.bp.blogspot.com/-fSJPI40TpsI…

Favourites

AMAZING artists out there!

Critiques

A horse that will never tire by Aavikkokulkija

This piece is incredible! It's so stunning, especially the colorful sand dunes. You did an amazing job with the mane. The tail also cat...

Donate

Crystal4006 has started a donation pool!
81 / 150
The main reason is for my contest. If I get enough pionts, 1st prize will get 50 points and 2nd will get 25 points and 3rd will get 10 points. So I am asking for points to help out other artists by commissioning them and so that I can adopt some horses or ponies from them. I would also like to donate points that I earn to other artists who need the points. Probably wont get any but worth a shot! :D thanks so much :hug:

You must be logged in to donate.
  • :iconkittycatnita:
    KittycatNita
    Donated Mar 14, 2014, 12:51:48 PM
    10
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Nov 2, 2013, 1:25:27 PM
    5
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Nov 2, 2013, 1:25:26 PM
    5

Wishlist

Activity


Me... by Crystal4006
Me...
Hey so maybe i'll be back on DA. I'm not sure but heres a pic of me so that i can blind you're eyes with my ugliness XD \
Don't judge and haters gonna hate
Loading...
  • Mood: Sadness
  • Listening to: nothing
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: nothing
  • Eating: nothing
  • Drinking: nothing
so yeah. i dont even remember th last time ive been on DA but damn have things changed. I'm not really sure if i wanna be back on here. I dont draw anymore because of depression. I'm not really sure where I'm going with my life. haha i bet none of you guys are gonna read this. Everyone's forgotten me haha so yeah, thats all. Just wanted to let you guys know that I'm still in this world. I didnt get hit by a bus, or transport to some anime dimension...I wish

deviantID

Crystal4006's Profile Picture
Crystal4006
Army Of One
Artist | Hobbyist | Traditional Art
United States
India dance boys by sakiroo :iconsparklesplz::iconsparklesplz: India dance boys by sakiroo

Other than that...:giggle:
I'm lost and just trying to find my way in world. I'm currently a junior and I'm hoping to become a doctor or some shit my parents want me to be. I hate people to be honest, I'd rather just be alone. You won't get hurt that way.

India dance boys by sakiroo :iconsparklesplz:Follow me on instagram please! :iconsparklesplz: India dance boys by sakiroo


:iconzabiza:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Anti-Tags Stamp by Sir-Drago!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:iconzabiza:
Interests
  • Mood: Sadness
  • Listening to: nothing
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: nothing
  • Eating: nothing
  • Drinking: nothing
so yeah. i dont even remember th last time ive been on DA but damn have things changed. I'm not really sure if i wanna be back on here. I dont draw anymore because of depression. I'm not really sure where I'm going with my life. haha i bet none of you guys are gonna read this. Everyone's forgotten me haha so yeah, thats all. Just wanted to let you guys know that I'm still in this world. I didnt get hit by a bus, or transport to some anime dimension...I wish

AdCast - Ads from the Community

×

Webcam

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconmsjiggly93:
MsJiggly93 Featured By Owner Jun 1, 2014  Hobbyist General Artist
Happy Birthday!!! :iconrainbowbummiecakeplz::party::aww::hug:
Reply
:iconcrystal4006:
Crystal4006 Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Thank you so much! This made me smile even when I thought I thought that I forgot how to. :D
Reply
:iconxxskittlespittlexx:
xXSkittleSpittleXx Featured By Owner Jun 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
I LOVE YOU
HAPPY EFFIN BIRTHDAY
BLSDFP:SAFB:KFN

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
Sini Birthday Happy birthday tarkie Free Birthday Icon :cakerun: birthday cake Happy Birthday, whitemajic Happy Birthday Xak Happy Birthday Melmo KimRaiFan's Bday Cake LightningYayz for Kalvanas Lily Wishing a Happy Birthday Omg I gets present 
Reply
:iconcrystal4006:
Crystal4006 Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist Traditional Artist
THANK YOU SO EFFING MUCH!!!!! YOU HAVE NO IDEA HOW HAPPY THIS MADE ME ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Reply
:iconxxskittlespittlexx:
xXSkittleSpittleXx Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
:DDDDD

you're a but late XDD
Reply
:iconcrystal4006:
Crystal4006 Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist Traditional Artist
haha yeah! like a freaking month XD
Reply
(1 Reply)
:iconkittycatnita:
KittycatNita Featured By Owner Mar 14, 2014  Hobbyist General Artist
You got hugged  Hug
Spread the DA love around! (you can copy and paste this message on their userpage!) 

RULES:
1- You can hug the person who hugged you! 
2- You -MUST- hug 6 other people, at least! 
3- You should hug them in public! Paste it on their page! 
4- Random hugs are perfectly okay! (and sweet) 
5- You should most definitely get started hugging right away! 

Send This To All Your Friends, And Me If I Am 1. 
If You Get 7 Back You Are Loved! 
1-3 you're bad friend! 
4-6 you're an ok friend! 
7-9 you're a good friend! 
10-& Up you're a great friend! 
Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love







PS: I hope you are alright :heart: Thinking of you!
Reply
:iconguineagirl106:
GuineaGirl106 Featured By Owner Feb 24, 2014  Hobbyist General Artist
You just got hugged! Huggle!

Spread the DA love around!
Reply
:iconwolflogics:
wolflogics Featured By Owner Jan 19, 2014
hey how r u
Reply
:iconcrystal4006:
Crystal4006 Featured By Owner Jan 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I'm not doing so well...
Reply
Add a Comment: